Łączna liczba wyświetleń

sobota, 24 listopada 2012

wylecz mnie z siebie , po prostu.


było. minęło . i tak tęsknie.


nie uwierze w Ciebie drugi raz.



nie umiem się tu odnaleść- nie potrafię radzić sobie w tym świecie bez Ciebie.



bo chcę Cię z każdą wadą, nic nie zmienię, mój narkotyku, mój tlenie.
Bo chcę cię z każdą wadą, nic nie zmienię, mój narkotyku, mój tlenie.



wierzę w Twój powrót. Tacy jak Ty zawsze wracają.



naprawimy to?




jesteś już mój , jesteś już moja. weź sie w to wczuuuuj. / sobota :)




moje uczucia dziś są gdzieś na dole.




każdy ma jakieś miejsce, w  którym oddycha mu się najlepiej.



niektórych rzeczy nie da się ogarnać rozumem, więc trzeba mieć je w dupie.




165 cm uczucia do Ciebie.


czuję cię w każdym milimetrze mojego ciała



FUCKtycznie.


wiadomość ,taka krótka. czteroliterowa - wróć.



kliknij w moje serce i zapisz jako swoje.



pociągnijmy za spust, zatrzelmy miłość.




jesteś mi potrzebny żebym mogła nakurwiać szczęściem.



trzymam za ciebie kciuki, że zmądrzejesz.



mam słoik ..  słoik zajebistych wspomnień.


blisko Ciebie. rozumiesz?



mam większy szacunek do miśka niż do Ciebie.




jesteś dla mnie jak tlen . nie oddchodź - przestaje oddychać.



parodia słów niewypowiedzianych.


-jak mnie zniszczył? zwyczajnie. - mówiąc zbyt dużo i przekraczając pewne granice.




żyjesz,coś psujesz,żyjesz dalej



-przekraczasz granice. - to ich nie stawiaj




yeah, pokaż ten uśmiech za milion dolarów.

dorośnij albo się zamknij .



powróciło ? raczej nigdy nie minęło.



albo będziesz mnie kochać albo powiem mamie !



tęsknie,choć wiem że nie powinnam.



pasujemy do siebie jak łupina do orzecha XD




cześć  frajerze. wróciłam po moje serce.



Kocham Cię czy coś takiego..



'Jednym zdaniem potrafiła mnie umocnić w przekonaniu że ' My' jeszcze wrócimy'


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz