Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 16 września 2012

(...)


nie, nie mam nk , ale za to jest facebook (:

_____________  


kiedy mówię o tobie oczy błyszczą a usta układają się w uśmiech. < 3 


ej kotek chodź .


ziąąąą ciesze się że jesteś. :D

  

jesteś inny od innych , lepszy , wydaje mi się że


 mnie rozumiesz , lubię twoje dołeczki ;d


co 4 minuty rozsadza mnie inna muzyka i wiesz co ? lubię to . / m.



jak zwykle milczysz, a świat ma zgadywać o co

 chodzi .



pozdrawiam miłość środkowym palcem .



Ta moje serce zapierdala na twój widok , ale po co ci hamulec .




-kocham cię.

-notofajnie.



nie, kochana nic Ci nie da pociągnięcie mnie z bara. no może jedynie tyle , że miałaś okazje otrzeć się o taką zajebista osobę jak ja./ veriolla


kręci , kręci - każdego dziś onieśmiela.


Chwytam Cię za rękę i trzymam jak szczęście, jesteś moim życiem i wszystkim tym co piękne.


Pij tylko mleko, zakrywaj dekolt, baw się lalkami, nie bierz wyznań serio i wcześnie kładź się spać.



lubię, gdy ktoś wypowiada Twoje imię, nawet, gdy niekoniecznie chodzi o Ciebie.



zatańczyłeś na moich emocjach.


MY... proszę pani.a to się pisze razem czy osobno ?



przybij piątala.



lans jest wtedy gdy masz mnie w znajomych na nk. :D


 
3 zasada dynamiki Newtona: Jeżeli ciało A oddziałowuje na ciało B to ciało C się nie wpierdala.


robisz w moim sercu takie rany, jak Joanna Krupa kaleczy j.polski



fuck it, fuck you, fuck him, fuck her, fuck them, fuck everybody,Fuck The World.



jesteś tak pusta jak maszyna z Totolotka przed zwolnieniem blokady.



dresy to źli ludzie, ale pomocni. Tyle razy już się mnie pytali czy mam jakiś problem. :D



i gotowa byłabym kupić Pezetowi bukiet róż { czego raczej kobiecie nie wypada }, za wszystkie piosenki jakie ma  , które tak bardzo pomagają  mi w życiu.

Ty? 3 razy TAK !


Byle do piątku, od piątku się o tym wszystkim zapomina. - a w poniedziałek ? - Byle do piątku.


nie mój czas, nie moje miejsce, nie tak być powinno/ Raca





chyba kupie pistolet, kupie na pewno
odstrzeliłbym dj'a bo znowu łupie techno. / raca




już się upiłem żałosnością, idź stąd / Raca



mógłbym wziąć dwa pióra, zanurzyć w atramencie
nucić "lecę, bo chcę", przecież życie jest piękne <3



- bez skojarzeń. - i wtedy właśnie wszystko sobie kojarzymy.



Nie jestem leniwa, po prostu oszczędzam energię. 


rapu najlepiej slucha sie w nocy. 

 

rozkochał w sobie małolate .



dzis przytule cie tylko po to, by zaraz odejść ;)



Czy kochales kiedys kogos tak bardzo, ze ledwo mogles oddychac?


wypada mi podziekowac ci za zjebani* swiata.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz